Reflexió sobre el meu tema, T.4
LA COMPETÈNCIA DIGITAL.
LA FOTONOVELA.
Avui ens ha tocat al meu grup i a mí, fer l'exposició. Crec que és una de les coses més difícils per a mi, però com ja he dit hui, tenir una mestra i uns companys que t'acompanyen, t'escolten i t'ajuden, s'agraeix moltíssim, i això és el que ocorre en la nostras classe d'aules.
Fent aquest tema, me n'he adonat de moltes coses, una d'elles és la importància de fer d'una classe teòrica, una classe divertida, motivadora i participativa utilitzant les TICS. A més la part que jo he exposat, la fotonovela, és una ferramenta molt interesant per utilitzar en un futur a la nostra classe, fent als alumnes particeps del seu aprenentatge a més de convertir-los en el centre d'atenció, ja que sense els nostres alumnes seria impossible ser mestres.
Per finalitzar, m'agradaria parlar de l'activitat realitzada hui. La idea de fer un póster, que és el que se'm va ocórrer, els ha agradat molt als meus companys i companyes. A més al afegir el tema de la dona, encara ha paregut més interesant. Em va parèixer un tema important de tractar i necessari de plasmar, cada grup de la manera que volguera. Aquesta activitat també es podria tractar en un futur en la nostra classe, perquè és molt important treballar aquest tipus de temes amb els nostres alumnes, per educar-los en la realitat.

Veritat que seria fantàstic que els nens/es utilitzaren les TIC per a crear consciència col·lectiva? :)
ResponderEliminar